Wersja archiwalna z dnia 2017-06-29 08:18:08
|
Nabór na
wolne stanowisko urzędnicze –
Referent
ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej w Bejscach
28-512
Bejsce 252
tel. (41)
351 10 10 w.26
Określenie stanowiska
urzędniczego:
Referent ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bejscach – pełny etat
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
Kandydat przystępujący
do konkursu powinien spełniać następujące wymagania:
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie lub
posiadanie obywatelstwa jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo
obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo
podejmowania zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. wykształcenie wyższe
magisterskie, ( preferowane kierunki studiów: prawo, administracja). staż pracy pożądany:
zatrudnienie przez okres dłuższy niż 6 miesięcy w jednostce samorządu
terytorialnego lub jednostce pomocy społecznej na podobnym stanowisku. niekaralność za umyślne
przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa
skarbowe. posiadanie pełnej
zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. znajomość obsługi
komputera i programów biurowych. nieposzlakowana opinia. stan zdrowia pozwalający
na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy. Znajomość ustaw:
o
świadczeniach rodzinnych, o
pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o
ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, o wspieraniu kobiet w
ciąży i rodzin „ Za życiem”, o
pracownikach samorządowych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, kodeks
postępowania administracyjnego kodeks
rodzinny i opiekuńczy,
Wymagania dodatkowe:
odpowiedzialność,
samodzielność w działaniu, dokładność, komunikatywność i dyspozycyjność, Umiejętność analizy dokumentów,
korzystania z przepisów prawa,
umiejętność pracy w zespole, Znajomość programu
komputerowego Sygnity ( świadczenia rodzinne i świadczenia wychowawcze) preferowane
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Zakres wykonywanych
zadań na stanowisku
przyjmowanie i
kompletowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych i
wychowawczych, przygotowanie projektów
decyzji z zakresu świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych, obsługa systemów
informatycznych „ Sygnity” Świadczenia Rodzinne i Świadczenia Wychowawcze, „Emp@tia” sporządzanie sprawozdań
rzeczowo-finansowych z zakresu realizacji wypłat świadczeń rodzinnych i
wychowawczych, prowadzenie dokumentacji
przewidzianej przepisami prawa, sporządzanie informacji
o potrzebach w zakresie środków finansowych na realizację wypłat świadczeń
rodzinnych, wychowawczych, zasiłków dla opiekunów przyjmowanie i obsługa
klientów w sprawach świadczeń, doskonalenie zawodowe,
bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami, inne zadania
przewidziane w ustawie o świadczeniach rodzinnych, o ustaleniu i wypłacie zasiłków
dla opiekunów, o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „ Za życiem” i ustawie o
pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie list wypłat
świadczeń rodzinnych i wychowawczych, okresowych zestawień, w ustalonych
terminach, czuwanie nad należytym
pod względem formalnym, rachunkowym i prawnym załatwianiem spraw. udzielanie osobom
zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach. wykonywanie innych
czynności zleconych przez kierownika.
Wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych: W miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Miejsce pracy: praca w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
zlokalizowanym w budynku Urzędu Gminy w Bejscach, Bejsce 252,
28-512 Bejsce. Bezpieczne warunki pracy. Brak podjazdu dla wózków
inwalidzkich do budynku. W budynku brak urządzeń umożliwiających
niepełnosprawnym poruszanie się pomiędzy piętrami – brak windy, platformy,
podnośnika. Toalety w budynku nieprzystosowane są dla osób poruszających się na
wózku inwalidzkim. Stanowisko pracy:
związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku,
obsługą interesanta. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, CV z dokładnym opisem
przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej, kserokopie świadectw
pracy z dotychczasowych miejsc pracy – poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów
potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe ( dyplom, świadectwo) –
poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, kserokopie zaświadczeń o
ukończonych kursach, szkoleniach – poświadczone przez kandydata za zgodność z
oryginałem, kwestionariusz osobowy
dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, według wzoru dostępnego na stronie
internetowej Urzędu Gminy Bejsce określonego rozporządzeniem Ministra Pracy i
Polityki Socjalnej z dnia 28.05.1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez
pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu
prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz.U. z 2017 r. poz. 894 ) – zał. nr 1
do ogłoszenia, oświadczenie o
niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe – zał. nr 2 do ogłoszenia ( wybrany kandydat zobowiązany
będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego ). oświadczenie o pełnej
zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – zał.
nr 2 do ogłoszenia, oświadczenie o wyrażeniu
zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie
danych osobowych oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, oświadczenie o
posiadanym obywatelstwie, oświadczenie o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku ( wybrany kandydat
zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie lekarskie ), oświadczenie o
nieposzlakowanej opinii – zał. nr 2 do ogłoszenia, kopia dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza
skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Przewidywany termin
zawarcia umowy o pracę - lipiec 2017 r.
Inne informacje:
Wymagane dokumenty
aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach osobiście w siedzibie
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bejscach,
Bejsce 252 (budynek Urzędu Gminy w Bejscach) pokój nr 12 lub pocztą na
adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bejscach z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na referenta ds. świadczeń
rodzinnych i świadczeń wychowawczych w terminie do dnia 19 czerwca 2017 r. do
godz. 15,oo – decyduje data faktycznego wpływu. Oferty, które wpłyną do
Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani
kandydaci zostaną poinformowani o terminie testu i rozmowie kwalifikacyjnej w
formie pisemnej lub telefonicznie. Kandydat może zostać
zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod
rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego. Kandydaci nie
spełniający wymagań formalnych, nie zakwalifikowani do drugiego etapu konkursu
zostaną powiadomieni w formie pisemnej. Wyniki naboru na
stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych zostaną
upowszechnione na stronie internetowej BIP Gminy Bejsce ( www.bip.gminy.com.pl/bejsce w zakładce Informacja
GOPS) oraz na tablicy informacyjnej w
budynku Urzędu Gminy w Bejscach. Dokumenty kandydata
wybranego w naborze i zatrudnionego w GOPS w Bejscach zostaną dołączone do jego
akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, których nazwiska zostały umieszczone
w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, potem przekazane do składnicy
akt GOPS, dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odsyłane lub
odbierane osobiście przez zainteresowanych za pokwitowaniem. Wymagane dokumenty
aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego
przebiegu kariery zawodowej), dla swojej ważności wymagają autoryzacji (muszą
być odręcznie podpisane) przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie oraz powinny
być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz.U. z 2016 r.
poz. 902 ). Brak własnoręcznego podpisu na wyżej wymienionych
dokumentach pod klauzulą powoduje niespełnienie wymagań formalnych. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podawania
przyczyny.
Kierownik
GOPS Maria
Zioło Załączniki:
Kwestionariusz
osobowy Oświadczenie
w zakresie spełniania wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 i 3
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst
jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 902 ). Bejsce 08.06.2017 r.
************************************************************************ W ZAŁACZONYM PLIKU ZAŁĄCZNIKI ( KWESTIONARIUSZ I OŚWIADCZENIE)
|